روسای هئیت های کوهنوردی استان هرمزگان در شهرستان میناب

 

نخستین  جلسه هم اندیشی روسای  هئیت های  کوهنوردی  و صعود های ورزشی  شهرستان های  استان هرمزگان به میزبانی هئیت کوهنوردی شهرستان میناب در این شهرستتان  برگزار گردید  به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب :در این جلسه  هم اندیشی که با حضور جعفر متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب ،سید هادی مفضل جهرمی رئیس هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی  استان هرمزگان و اعضاء این هئیت ،مجید زاهدی رئیس هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی  شهرستان  میناب ، اعضاء این هیئت و روسای هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی  شهرستانهای  استان هرمزگان  و پیش کسوتان این رشته در شهرستان و استان در سالن اجتماعات شهرداری شهر میناب برگزار شد.

در ابتدا مجید زاهدی رئیس هئیت کوهنوردی شهرستان میناب ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در این جلسه  و ارائه گزارشی از عملکرد  هیئت کوهنوردی  میناب  گفت: پیشینه کوهنوردی برای اولین بار در استان در شهرستان میناب با حضور خانواده های روح الینی،صادقی ،احمدی،هیبتی ،محبی ،دستیار، به صورت خود جوش از سال 57  شرو ع وبا این کار خودجوش این عزیزان مینابی  کوهنوردی استان پایه گذاری شد .

زاهدی بیان نمود:با این حرکت برای اولین بار در شهرستان میناب در سال 57 با حضور علاقندان ساکن در مرکز استان  با حضور بزرگوارانی  مانند  خانواهای پاکدامن،عظیم کوشش،علی مریدی بزرگوار و علاقمندان به این رشته  ،کوهنودی در استان احیاء گردید .

و امروز ما خرسندیم که توانسته ایئم شاهد پویایی و توانمندی  این رشته استان  و کشور باشیم.

زاهدی ادامه داد:و حضور و تلاش  بی وقفه  جناب آقای مفضل بزرگوا مرد زحمت کش کوهنوردی استان می تواند در کنار  هئیت های شهرستان و علاقندان به کوه و کوهنوردی جایگاه کوهنوردی  استان را به آنجایی  که لیاقتش را دارد برساند.

وی با اشاره به فعالیت  هئیت  شهرستان میناب افزود: از نیمه دوم سال نود و دو که این هئیت را در اختیار گرفتیم توانسته ایئم  در این مدت برنامه های خوبی را در این سالها  برگزار نمایئم که می توان به  14برنامه صعود  در سال اول و9 برنامه در سال 95 و 6 برنامه نیز  در سال  96   را در کارنامه خود  داشته باشیم  که آخرین برنامه این  کارنامه صعود به دماوند در دو ماه گذشته بوده.

در ادامه جعفر متقی رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب با اشاره به انسجام هیت کوهنوردی  شهرستان میناب  بیان نمود: از زمان تصدی این هئیت  به دست  آقای  مجید زاهدی  ورزش کوهنوردی میناب توانسته سیر صعودی را هم در شهرستان و هم در استان  و بالطبع در کشور  پیش بگیرد که این مهم  فقط با همدلی و تعامل  هئیت با کوهنوردان  مینابی  و استان میسر گردیده.

متولی ورزش شهرستان میناب عنوان نمود:هئیت کوهنوردی  میناب با  برقراری همدلی و  وحدت و وفاق گوی سقبت را  در تمامی  رشته های ورزشی در شهرستان ربوده که این مطلب  باعث امیدواری همه ی  جامعه ورزش شهرستان و استان گردیده.

متقی افزود : حضور  هئیت کوهنوردی استان در سال گذشته در میناب  ودر این تایخ  با حضور  هئیت های  شهرستان های استان در میناب نشانگر بالندگی  ورزش کوهنوردی میناب است که   عزیزان  بدون ادعا و  علاقمند به این رشته  در شهرستان  توانسته اند با تلاش و ممارست و تعاملی  سازنده با استان جایگاه  کوهنوردی  را در شهرستان و استان ارتقا بخشند.

متقی یادآور شد: اعتبار تخصیص داده شده به  ورزش شهرستان در سال گذشته  بسیار اندک بوده ولی  امسال  با رایزنی هایی که انجام شده امیدواریم با تخصیص بیشتر اعتبارات ورزشی  شهرستان در ردیف بودجه ایی بتوانیم کمک حال ورزش شهرستان بخصوص  هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان که واقعا  فالیت چشمگیری را در استان  را دارد باشیم.

در ادامه سرکار خانم عصمت درخشی نایب رئیس هئیت کوهنوردی و عضور شورای اسلامی   شهر میناب در این جلسه ابراز  داشت:حمایت از ورزش  شهرستان بخصوص ورزش کوهنوردی میناب در راس کار این شورا قرار دارد و امیدورایم بتوانیم با حمایت همه جانبه از ورزش  شهرستان  بتوانیم جایگاه  ورزش شهرستان در استان و کشور ارتقا ببخشیم

سید محمد  هادی  مفضل جهرمی رئیس هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان هرمزگان اظهار داشت: کوهنوردی رشته ایی خاص می باشد که حال و هوایی خاص را می طلبد.

متولی کوهنوردی استان گفت:با حضور  علاقمندان به کوهنوردی در استان ما امیدواریم این رشته  بتواند به نقطه اوج خود برسد.

مفضل جهرمی بیان کرد: هم اکنون در استان هرمزگان 2300نفر کوه پیما توسط هئیت های مرکز استان  و شهرستانهای استان ساماندهی شده اند که تلاش  شما عزیزان  را می رساند و با این عملکرد بود که هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی  استان هرمزگان توانست در سال گذشته  بعنوان  برترین هئیت شناخته شود.

وی اظهار داشت: حرکت خود جوش  کوهنوردان مینابی با هماهنگی با هئیت های مطبوعه گوی سبقت را از مرکز استان ربوده و این مایه افتخار  جامعه کوهنوردی استان می باشد.

وی افزود:حفظ و مراقبت  از طبیعت  به عهده همه  دستگاههای  دولتی و خصوصی می باشد و در این راه نباید دستگاه و یا ارگانی در این راه اهمالی داشته باشد.

مفضل جهرمی گفت:حضور دستگاهای عظیم و الجثه کوه خواری در جاده های استان  باعث شده که ما تا چند سال دیگرشاهد هیچ گونه طبیعتی در استانمان نباشیم و  حفظ و نگهداری این کار بر عهده دستگاههای  دولتی می باشد تا در کنار ما  اهمیت طبیعت را با حفظ و نگهداری و سیانت از این موهبت خدادادی در دستور کار خود قرا دهند.

وی با اشاره به رسالت کوهنوردی گفت: تنها رسالت کوهنوردی  به فتح قله ها و گردش در کوه و طبیعت نیست بلکه باید با  تمام وجودمان   و با کار فرهنگی  این  انگیزه را در جامعه برای حفظ و سیانت از  طبیعت  نهادینه نمایئم.

رئیس هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان هرمزگان در ادامه گفت: هئیت استان این حق را برای خود و تمامی هئیت های استان قائل می داند که  با تمام امکانات و وجود از  هئیت های خود در تمام شهرستانهای استان حمایت نماید و ما نخواهم گذاشت کوهنوردی  کم اهمیت جلوه داده شود و به همین خاطر هر کاری را که بتوانیم برای ارتقاء این رشته در استان و کشور انجام دهیم خواهیم داد و هیچ گونه کوتاهی  در این راه نخواهیم نمود.

وی با اشاره به قداست  وبزرگی این رشته گفت: برای رشد اقتصاد جهانی رونق گرفتن اقتصاد از الزامات می باشد  و هئیت استان  در نظر دارد با  راه اندازی کارگروهایی در هیئت کوهنوردی استان ،باشگاهها  و هئیت های شهرستانها بتوانیم برنامه ی درآمدزایی را برای هئیت های شهرستان داشته باشیم و هئیت ها و باشگاه با راه اندازی این کار گروهها در استان کم کم بتوانند به سوی در آمدزایی حرکت نمایند.

مفضل ادامه داد: این پتانسیل و استعداد در   هئیتهای کوهنوردی و علاقمندان به کوه و طبیعت در استان  می باشد که ما بتوانیم هئیت برتر کشور باشیم و با  کار  و عملکرد شما این  مهم دور از  انتظار نمی باشد.

مرد زحمتش کوهنوردی استان هرمزگان بیان نمود:خدا را شکر هم اکنون  هئیت های شهرستان های استان به جایی رسیده اند که خود در حال مدیرت  این رشته در شهرستانهای استان میباشند که این  جای امیدوای دارد که هئیت  استان  بتواند با فراغ بال  بیشتری به ارتقا این رشته در کشور فکر نماید.

در ادامه  روسای هئیت های کوهنوردی و صعود های ورزشی  شهرستانهای  استان هرمزگان  با  ارائه پیشنهادات،نظرات و انتقادات و ارائه عملکرد هئیت های مربوطه خود به بیان دیدگاههای خود  پرداختند.

در پایان از آقایان عبدالله مصلحی و هیبتی از بنیانگذارن کوهنوردی   شهرستان میناب و  روسای هئیت های   مذکور  در این جلسه تجلیل شد.


برچسب‌ها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

حضور اکیپ  فردای  ورزش هرمزگان در شهرستان میناب

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب : اکیپ تصویر برداری  فراروی ورزش صداو سیمای مرکز خلیج فارس با حضور  آقایان  امید مریدی تصویر بردار،اسماعیل آزا  بخش تهیه  کننده برنامه فردای ورزش و رضا قاسمی در شهرستان میناب به همراه جعفر متقی  رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با تهیه  گزارشی  از باشگاه  ستارگان افق بانوان میناب  و  فوتسال بانوان شهرستان  و مصاحبه با  سرکار خانم رویا وثوقی  مسئول امور بانوان شهرستان میناب و سرکار  خانم باغداری  مسئول کمیته  فوتسال بانوان  و مصاحبه با مجید زاهدی رئیس هئیت کوهنوردی  از مشکلات  این  بخش از ورزش  در  شهرستان   تهیه نمودند.

در همین  راستا  متقی رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان میناب در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان این شهرستان بیان نمود: صداو سیما امکانات و ظرفیت های خوبی دارد و ما با توجه به تاکیدات مسئولین کشور ، صداو سیما نگاه ویژه ای به ورزش   باید داشته باشد .

وی با اشاره به کمبودها ومشکلات گفت:صدا و سیما باید    آماده  باشد تا  درحد توان و مقدورات  ورزش استان  و شهرستانها را بخصوص   دومین شهرستان پهناور استان هرمزگان((میناب))را  با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان تحت پوشش رسانه ی ملی قرار دهد و آن را پخش نمایید.
وی در ادامه بیان نمود: با همدلی و همراهی و عنایت های مدیرکل  ورزش و جوانان استان هرمزگان  و مدیر کل   صداو سیما مرکز خلیج فارس ما  شاهد همکاری های بیشتری بین رسانه ی ملی واداره کل ورزش وجوانان شهرستان میناب و  هیئت های ورزشی دومین شهرستان پهناور استان هرمزگان  با هماهنگی با  اداره کل ورزش و جوانان باشیم.
متولی ورزش شهرستان میناب  همچنین در این دیدار با اشاره به موفقیت های خوبی که ورزشکاران عزیز و مستعد شهرستان میناب توانسته اند در همه  رشته ها  و  با تلاش های هیئت های ورزشی و باشگاه ها در مسابقات قهرمانی کشور و برون مرزی داشته اند  باشند  اظهار داشت: حمایت جناب آقای دانشور از ورزش  شهرستان میناب  و  انعکاس اخبار ورزشی  شهرستان میناب از  صداو سیمای مرکز خلیج فارس باعث گردیده تا   ورزشکاران  شهرستان میناب با انگیزه ایی  بالا     ورزش را در  رشته های مورد علاقه خود دنبال نمایند .


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

اعزام رزمی کاران رشته کیک بوکسینگ به مسابقات استانی

 

 کیک بوکسینگ کاران شهرستان میناب جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به استان اصفهان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و. جوانان شهرستان میناب:

، مسابقاگت کیک بوکسینگ قهرمانی کشوری در رده سنی بزرگسالان ، جوان ، نوجوان    به مدت ۲ روز در استان  اصفهان  برگزار خواهد شد.

 علی خبر ، سعید آزادی ، محمدرضا بارانی ، میثم حیدری ، علی دهقانی ، عباس آزرانی و حمید احمدی  به عنوان بازیکن و  اصغر ذاکری و عادل صادقی به عنوان مربی اعضای تیم اعزامی شهرستان به این رقابت ها هستند.


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

درخشش کونگفوکاران مینابی در استان فارس

 

به گزارش روابط عموی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: استاد حبیب وطن خواه رئیس هیئت کونگ فو شهرستان میناب در گفتگو با روابط عمومی  اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت : کونگ فو کاران سبک توتایما شهرستان میناب در مسابقات قهرمانی کشور دو مدال برنز کسب نمودند .

استاد وطن خواه اظهار کرد :مسابقات کونگ فو قهرمانی کشوری در رده سنی بزرگسالان ، جوان ، نوجوان ،نونهال از 25 مرداد ماه به مدت 3 روز در استان فارس شهرستان مرودشت برگزار گردید.

وی افزود : در این مسابقات یحی دادشاهی و حسین عباسی توانستند با شکست حریفان خود به مدال برنز این مسابقات دست یابند .

سرپرست  تیم اعزامی شهرستان تصریح کرد : اعضای تیم کونگ فوکاران شهرستان میناب شاهرخ دادشاهی ،رحیم البرز ، حسین دادشاهی ، مهدی دادشاهی ، میثم دادشاهی ، امیر حسین دادشاهی ، رضا جهانگیری ، روح الله البرز ، حسین عباسی ، یحی دادشاهی و با مربیگری غلامعباس جهانگیری بودند .


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

مسابقات شطرنج جام ولایت در توکهور و هشت بندی به کارخود پایان داد


به گزارش روابط عمومی  اداره ورزش و جوانان  شهرستان میناب به نقل  از محسن مسلمی رییس هییت شطرنج توکهورو هشت بندی هییت شطرنج این بخش  نخستین  دوره مسابقات شطرنج جام ولایت را با حضور بیش از ۵۰نفر بصورت آزاد در محل اداره ورزش و جوانان این بخش برگزار نمود.
مسلمی رییس هییت شطرنج این بخش در گفتگو با روابط عمومی  اداره ورزش و جـــــــــــــــــوانان شهرستان  میناب بیان نمود
مسلمی بیان نمود،این مسابقه در هفت دور به روش سویسی به پایان رسید.که در پایان محسن
مسلمی با 6 امتیاز توانست بر سکوی اول قرار بگیرد.حسین رنجبر با 5 امتیاز نایب قهرمان اولین دوره مسابقات شطرنج جام ولایت گردد .واصغربنی اسدی با ۴امتیاز توانست جایگاه سوم این دوره
از مسابقات را از ان خود نماید.


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

پیام تسلیت مدیریت اداره ورزش و جوانان شهزرستان میناب در پی جان باختن  دختران فرزانه مینابی

جعفر متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب  با صدور پیامی جان باختن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی در حادثه واژگونی اتوبوس در شهرستان داراب را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب:رئیس اداره ورزش و جوانمان شهرستان میناب : با صدور پیامی جان باختن جمعی از دانش آموزان  فرزانه  دختر  هرمزگانی و مینابی  در حادثه واژگونی اتوبوس در شهرستان داراب را تسلیت گفت. متقی  در این پیام آورده است: جان باختن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی در حادثه واژگونی اتوبوس، حادثه ای بسیار تلخ و ناگوار  بود که موجب تاسف و تاثر عمیق  ملت ایران  و جامعه ورزش   کشور ،استان هرمزگان و شهرستان میناب گردید.

اینجانب از سوی جامعه ورزش  شهرستان میناب  ضمن ابراز همدردی با تمامی بازماندگان، جان باختن دانش آموزان  مینابی و  هم استانهای  عزیزمان را به خانواده های داغدارآنان  تسلیت گفته و برای آنان صبری جزیل  را از درگاه الهی مسئلت می نمایم.


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

پیش کسوتان فوتبال منطقه شهوار در استان کرمان با تساوی بازگشتند

تیم فوتسال پیش کســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوتان منطقه شهوار میناب در کهنوج اردو زد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: تیم فوتبال پیش کسوتان منطقه شهوارشهرستان میناب جهت برگزاری
 یک دیدار تدارکاتی با ۱۴بازیکن و سرپرست عازم شهرستان کهنوج استان کرمان شد.
پیش کسوتان فوتبال منطقه شهوارشهرستان میناب در شهرستان کهنوج استان کرمان به دیدار تیم فوتبال پیش کسوتان این شهرستان رفتند که در پایان یاران پا بسن نهاده دو تیم بعد از ۹۰دقیقه تلاش با تساوی۳بر۳این دیدار تدارکاتی را به اتمام رساندندگلزنان تیم فوتبال پیش 
 کسوتان منطقه شهوار شهرستان میناب اصغراحمدی ،محمدفخار و سلمان رحیمی بازیکنان تیم فوتبال پیش کسوتان منطقه شهوارکه این تیم
 را در استان کرمان همراهی نمودند
حسن بهادری مربی،قاسم بهادری سرپرست،حسین زابلی دروازه بان،عبدالله رحیمی دفاع، محمدحسن رحیمی دفاع،سلمان رحیمی دفاع،عباس محمدپوردفاع،عبدالعلی عباس زاده هافبک،محمدفخار فوروارد،سهراب رنجبر هافبک،عبدالله رحیمی هافبک،محمدرحیمی دادگاه هافبک،سلطان چلیکی فوروارد،علی بهادری فوروارد،حبیب رحیمی دفاع و اصغراحمدی فوروارد.


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

دهیاری انجیرک قهرمان لیگ فوتسال بخش توکهور و هشت بندی

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: حسن مسلمی مسئول کمیته فوتسال بخش مسابقات  توکهور و هشت بندی که از تاریخ یکم فروردین ماه 96با شرکت 8 تیم از سطح بخش و روستاهای اطراف در تنها سالن ورزشی چند منظوره شهر توکهور آغاز شده بوددر گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت:این مسابقات  با قهرمانی دهیاری انجیرک و نایب قهرمانی شورای بخش به اتمام رسید.
وی افزود:در هفته آخر لیگ فوتسال بخش توکهور و هشت بندی
تیم پرس پوليس توانست با نتبجه 3بر ۰ ستاره سرخ را از پیش رو بردارد.
تیم فوتسال توكهوردر مقابل استقلال 5 بر ۲این دیدار را به سود خود به اتمام رساند.
شوراي بخش نایب قهرمان این دوره از لیگ نیز در هفته پایانی لیگ فوتسال 4بر ۲از سد شهداي پارت عبور کرد و نایب قهرمانی خود را مسجل نمود.
دهياري انجيرك که در این شب فقط با برد در مقابل دبیرستان ابوریحان میتوانست برای اولین بار در لیگ فوتسال بخش قهرمان شود و کاپ قهرمانی را از آن خود نماید ،توانست در یک دیدار نفس گیر 2 بر ۱دبيرستان ابوريحان را شکست دهد و سرود فهرمانی را برای اولین بار در تاریخ شش بار برگزاری لیگ بخش در سالن ورزشی شهر هشت بندی سر دهد و چام قهرمانی را بالای سر ببرد.
درپايان ليگ فوتسال بخش توكهور شهر هشبندي و ازسوی کمیته برگزاری این دوره از،مسابقات برترين هاي ليگ ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال 1396 انتخاب شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدند.
بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــترين بازيكن اقاي حميد ريسي تيم دهياري انجيركـ.
بهترين دروازبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان اميد ميركي تيم شوراي بخش
اقاي گل اقاي حـــــــسن ذاكـــــــــــــــــــــــــري تيم پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرس پوليس
پديده جوان لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيگ اقاي علي رضا صابري تيم پرسپوليس
و بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــازيكن اخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاق ليـــــــــــــــــــــــــــــــــــگ 96
اقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاي حامــــــــــــــــــــــــــــــــــــد ذاكري تيم پـــــــــــــــــــــــرس پولیس


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی «یک روز با فرزندم» در روستای نصیرایی برگزار شد

 

ویژه برنامه «یک روز با فرزندم» از سری برنامه های نخستین جشنواره فرهنگی هنری « اطاعات و ولایت» به همت کانون فرهنگی هنری جعفر آل محمد(ع) و با استقبال خانواده ها در روستای نصیرایی شهرستان میناب برگزار شد. ...

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: به مناسبت دهه امامت و ولایت، جشنواره فرهنگی هنری « اطاعات و ولایت» به همت کانون فرهنگی هنری جعفر آل محمد(ع) در روستای نصیرایی شهرستان میناب تدارک دیده شده بود که یکی از بخش های جذاب آن که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت، ویژه برنامه «یک روز با فرزندم» بود.

در قالب این برنامه، خانواده ها در کنار فرزندانشان که غالبا از اعضای کانون فرهنگی هنری بودند، در فضای بانشاط با یکدیگر در رشته های مختلف فرهنگی ورزشی شاد به رقابت پرداختند.

چمل نژاد، مدیرمسئول کانون جعفر آل محمد(ع) در حاشیه اجرای این برنامه عنوان کرد: در این برنامه خانواده ها در کنار فرزندان خود به انجام فعالیت ها و مسابقات فرهنگی ورزشی می پردازند.

وی، ایجاد فضای بانشاط،  شاد و مفرح برای همه افراد خانواده در جوار مسجد را از اهداف برگزاری این برنامه برشمرد و افزود: در قالب برنامه ها و مسابقات فرهنگی ورزشی، مباحث اخلاقی و آموزه های دینی نیز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

«دوچرخه سواری» ویژه پسران دانش آموز مقطع ابتدایی، «طناب زنی» ویژه دختران دانش آموز مقطع ابتدایی، «بادکنکی» ویژه دختران نونهال، «چشم بند» ویژه پدران و پسران نونهالشان، «خرماخوری» ویژه جوانان» و «چندگانه» ویژه پدران ازجمله مسابقات ورزشی این برنامه بود.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه مفرح و جذاب، از برترین های رشته های مختلف فرهنگی و وزرشی با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد.


برچسب‌ها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

پیام تسلت  روابط عمومی  اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در پی  جان باختن  دانش اموران دختر مینابی

 

سحر گاه  عید قربان  خبری دردناک  منتشر شد  که همه را داغدار  کرد. در  آستانه سال تحصیلی  و شور و شوق دانش اموزان عزیز بدترین  خبری بود که  به گوش مردم  ایران و هرمزگان و شهرستان   میناب و رودان رسید ،فوت  تعدادی  از دانش اموزان  عزیز دختر مینانی  در حادثه  واژگونی  اتوبوس  مسیر شیراز  مایه  اندوه قلبی    جامعه ورزش شهرستان،استان و کشور  گردید .

به سوگ نشستن  در غم  از دست دادن  عزیزان صبری میخواهد  عظیم ،برای خانواده محترم  و داغدار  ،جامعه فرهنگی   و  ورزشی   شهرستان  صبر و شکیبایی  و برای  آن عزیزان  غفران  و رحمت  و سعه   الهی  و برای   مجروحین این حادثه غمناک   عافیت عاجل  را از درگاه  خداوند بزرگ  مسئلت می نمایئم.

روابط عمومی  اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

قهرمانان  دارت بخش بندزرک معرفی شدند

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب:  محمد عباسی  رئیس اداره ورزش و جوانان  بخش بندزرک در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت:به مناسبت هفته دولت یک دوره مسابقات  دارت  با حضور 25 شرکت کننده از بخش  بندزرک و شهر میناب  در محل بخشداری  این بخش به صورت   حذفی برگزار گردید که در پایان ابوذر رمضانی با 44 امتیاز  از بخشداری بخش بندزرک توانست رتبه اول را به نام خود به ثبت برساند.غلام نمک پور از اداره ورزش و جوانان  شهر میناب با کسب  37 امتیار نایب قهرمان این دوره از مسابقات  دارت هفته دولت گردید و عبدالکریم چمل پور  با قرار گرفتن در جایگاه سوم و کسب 36 امتیار  توانست  نفر  سوم   این دوره از مسابقات شناخته شوند.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات

علی بلاک،محمد ظاهری  ادیب،علی اسدی،محمد ذاکری،امیر جلالی،یوسف عقاد،شهدادی،حبیب الله حقانی،اسماعیل بلوچ پور،علی جعفری،علی اسماعیل نژاد،عیسی عظیمی،مجتبی جعفری،فخردینی،عیسی  حاج حسینی ،علی محمودی ،خواجه دادی،عبدالله سلمانی،علی زارعی،یوسف ملاحی ،جواد جوران،یدالهی .

محمد عباسی ریئس اداره ورزش و جوانان  بندزرک   در پایان  ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: جوایزی به رسم یابود  به نفرات برتر  توسط اداره ورزش و جوانان بخش بندزرک  و با حضور علی بلاک  بخشدار بخش اهداء گردید.


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب

 

مدیرکل ورزش و جوانان   هرمزگان به صورت سرزده  با حضور مهندس ایرجی مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از  اداره ورزش و جوانان  شهرستان میناب  بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب؛غلامعلی دانشور  مدیرکل ورزش و جوانان استان  هرمزگان به همراه مهندس ایرجی   مسئول دفتر فنی  اداره کل ورزش و جوانان  هرمزگان  از اداره ورزش و جوانان  شهرستان میناب  و اماکن دولتی تحت پوشش آن اداره همچون سالن های  جهان پهلوان تختی،یادگار امام خمینی(ره) سالن رزمی، بازدید نمودند.

در این بازدید مدیر کل ورزش و جوانان  استان هرمزگان ضمن قدر دانی و تشکر از تلاش مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و همه همکاران  اداری در  شهرستان میناب و با اشاره  به هفته دولت  بیان داشت: هفته دولت احیا ء کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگی  مانند   شهید رجایی و شهید  باهنربوده  کسانی که فارغ از اندیشه پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره  به   سیاست مهم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان  که حمایت همه جانبه از حوزه ورزش استان  هرمزگان می باشد   افزود:

مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر و دکتر جادری استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به رشد و توسعه ی ورزش در همه ی نقاط استان،شهرها و روستاها دارند.

دانشور با اشاره  به  گسترده بودن شهرستان میناب  اظهار د اشت: همه ی تلاش و توان ما این است که بتوانیم ورزش  استان و شهرستانهای استان   را به نقطه اوج خود برسانیم  و این کار میسر نمی باشد    مگر با تلاش و  همراهی همه دلسوزان امر ورزش در  استان و شهرستان میناب.


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

بفا  فینال  جام  مرحوم  بسطام را به خانه برد

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: سومین دوره مسابقات  فوتبال  پیس کسوتان 4جانبه  یادوراه مرحوم محمود بسطام  با حضور تیم های  تختی و شهوار از منطقه شهوار  و هما و آبفا در زمین  شهرداری میناب  به قهرمانی  آبفا به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات  در دو تیم  دو تیم منطقه شهوار،تختی و شهوار   شهوار توانست با 2 گل ار سد  تختی عبور نماید.

در دیدار هما و شهوار نیز هما توانست با نتیجه 3بر1از سد حریف عبور نماید.

در فینال مسابقلات نیز دو تیم  آبفا  و  هما در زمین شهرداری شهر میناب به مصاف هم رفتند که در پایان این   آبفا بود مه با نتیجه 2بر1 جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


برچسب‌ها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

شاهین شهر اصفهان میزبان ورزشکاران روستایی  شهرستان میناب

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: اولین جشنواره فرهنگی  ورزشی  روستا جام ریاست جمهوری با حضور32استان در شاهین شهر  اصفهان با حضور ورزشکاران  مینابی 2 نفر آقا و 4 نفر بانو   در رشته های   دوز پا،الختر(رمازا)،چوب کشی، به همراه دیگر نمایندگان  استان هرمزگان از شهرستان های    رودان ،بندرعباس،جزیره قشم ،جزیره  هرمز و بندرلنگه به کار خود پایان دادند که در پایان بانوان در تیمی   و در رشته دوز پا  مقام چهارم کشوری و در رشته چوب کشی انفرادی مقام سوم کشور  و در الختر تیمی آقایان  نیز  توانستند جایگاه چهارم کشور را به استان هرمزگان اختصاص دهند.


برچسب‌ها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

برگزاری مسابقات بومی و محلی در بندزرک میناب



به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب:در چهارمین روز از هفته دولت اداره ورزش و جوانان این بخش مسابقات بومی و محلی در سه رشته رمازا ، هفت سنگ، وسطی با شرکت چهار تیم در مرکز بخش و با حضور بیش از ۴۰ورزشکار روستایی از روستاهای این بخش و مرکز بخش بندزرک در سالن ورزشی چند منظوره امام خامنه ایی بخش بندزرک  برگزار گردید که درپایان تیم رمازا کوهستان بندزرک در وسطی تیم اتحاد و در هفت سنگ کوهستان به مقام های اول دست یافتند.


برچسب‌ها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

.:: آخرین مطالب ::.

» برگزاری کلاس آموزش تئوری تیراندازی با سلاح گلوله زنی در اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب ( چهارشنبه بیست و سوم شهریور ۱۴۰۱ )
» برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خودکشی ویژه اعضای کانون جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان میناب ( دوشنبه بیست و یکم شهریور ۱۴۰۱ )
» نخستین جشنواره استعداد یابی هاکی  ساحلی و تشکیل لیگ هاکی ساحلی روستایی در هرمزگان با حضور سرکار خانم ( دوشنبه بیست و یکم شهریور ۱۴۰۱ )
» برنامه ی هیأت تیر اندازی در هفته دفاع مقدس در شهرستان میناب تشریح شد ( یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ )
» میرزا کریمی حاج خادمی بعنوان رئیس هئیت جودو شهرستان میناب  معرفی شد. ( شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱ )
» درخشش کونگفوکاران نونهال و نوجوانان روستای زرتوجی  در مسابقات جام خلیج فارس ( شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱ )
» سعید حدادی قهرمان اولین دوره  مسابقه استاندارد  هفتگی شهرستان میناب شد ( شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱ )
» شگفتی های هفته  سوم لیگ فوتبال  جوانان شهرستان میناب  دمشهر 0اتحاد6 ( شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱ )
» اتحاد جوشکی بخش بندزرک با اقتدار پا به مرحله بعدی لیگ جوانان میناب گذاشت ( پنجشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ )
» اداره کل  جوانان استان هرمزگان  با کسب رتبه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی ( پنجشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ )
» , هفته سوم مسابقات هفتگی شطرنج هیات شطرنج شهرستان میناب ( چهارشنبه شانزدهم شهریور ۱۴۰۱ )
» اهداء یکدستگاه یخچال، اجاق گاز ۳شعله ویکدستگاه پنکه دستی به یک خانواده شهید ( چهارشنبه شانزدهم شهریور ۱۴۰۱ )