




به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: مسابقات فوتسال ویژه کارکنان دولت که به مناسبت(هفته دولت) در شهر میناب و با حضور تیم هایی از ادارات دولتی شهرستان میناب آغاز گردیده بود فینالیست های خود را شناخت .
در شب پنجم این مسابقات 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم رفتند.
در دیدار اول اموزش و پرورش که فکر بردی راحت و بی دردسر را در سر داشت نمی دانست روزر سختی را در مقابل یاران ورزش و جوانان باید سپری نماید.
ولی این روز در تقویم این بازیها ، روز بد ورزش و جوانان بود توپ های پی درپی باریکنان این تیم همه یا به تیرک می خورد و یا میلیمتری از گوشه و کنار دروازه اموزش و پرورش به بیرون میرفت ولی باز هم ورزش و جوانان با بازیکنان با میانگین سنی بالاتر خود تواسته بود نفس اموزش و پرورش را به شماره بیاندازد.
آموزش و پرورش میناب که از بازیکنان لیگ برتری فوتسال سود می جست و فکر بردی راحت را در سر می پروراند امده بود راحترین د یدار خود را انجام دهد ، در سالن دانشگاه آزاد زمین گیر شده بود و در دو نیمه وقت قانوی وقتی دانست که از پس بازیکنان ورزش و جوانان بر نمی اید تن به تساوی داد تا شاید در ضربات پنالتی از سد بازکنان پا به سن گذاشته و دور از تمرین ورزش و جوانان برآید.
و با تساوی 3بر3 خود را برای ضربات پنالتی اماده نمودند که سهم بهتر استفاده کردن در ضربات پنالتی نصیب اموزش و پرورش شد و ورزرش و جوانان با تمامی لیاقتی که از خود به نمایش گذاشت از فینال باز ماند.
در دیدار دوم هلال احمر و شبکه بهداشت وارد زمین فوتسال دانشگاه آزاد شهر میناب شدند هلال احمر که از بازیکنانی جوان تر و پر انرژی در این دوره از مسابقات نسبت به دیگر تیم های حاضر در این دوره از مسابقات سود می جست در مقابل شبکه بهداشتی قرار گرفت که برعکس اسم و رسمش ، قبراق و سرزنده نبود، و از همان دقایق اولیه با سردی به توپ ضربه زد و این فرصت را به هلال احمر شهرستان داد که با جوانان سید موسی هاشمی نسب رئیس جمعیت هلال احمر خود توپ و میدان را از دست شبکه در مان بگیرند و سوار بر بازی تا پایان دیدار با نتیجه 3بر2 پیروزی را نصیب خود کنند و در فینال در مقابل اموزش و پرورش قرار بگیرد.
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

