به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و به نقل از سایت رسمی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان، مراسمی بمناسبت نوزدهمین جشنواره شهید رجایی سال 95 در دولت تدبیر وامید باهدف تقدیر از تلاشگران عرصه ی خدمت وارتقاء فرهنگ و ولایت پذیری با حضور دکترجادری استاندار هرمزگان ومدیران کل ومسئولان اجرایی استان در سالن اجتماعات شرکت پالایش گاز سرخون وقشم در بندرعباس برگزارگردید.
در این جشنواره اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با مدیریت آقای غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان براساس ارزیابی های انجام شده به عنوان یکی از مدیران برتردستگاههای اجرایی استان در زمینه ی اجرای برنامه های تامین امنیت عمومی وحقوق شهروندی به عنوان مدیر برتر انتخاب گردید ولوح تقدیر وتندیس جشنواره از سوی دکتر جادری به غلامعلی دانشور اهدا گردید.
همچنین با اهدای لوح دیگری از سوی آیت الله نعیم آبادی نماینده ی ولی فقیه وامام جمعه ی بندر عباس متولی ورزش استان غلامعلی دانشور به عنوان یکی از دستگاههای برتر در شاخص ولایت پذیری و فریضه ی الهی اقامه و ترویج نماز لوح تقدیر اهدا و اداره کل ورزش وجوانان به عنوان یکی از دستگاههای برتر استان معرفی گردید.
مدیریت ورزش و جوانان شهرستان میناب و تمامی همکاران ورزش و جوانان در این شهرستان و بخش های تابعه میناب این موفقیت بزرگ را خدمت مدیر کل بومی و دلسور ورزش استان، معاونین ان اداره کل ،همکاران در مرکز و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان ،جامعه ورزش شهرستان میناب صمیمانه تبریک عرض می نماید.
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

