








به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: مسابقات فوتسال جام ادارات که به مناسبت هفته دولت با شرکت 8تیم در 2گروه 4تیمی آغاز شده بود به کار خود پایان داد .
در شب پایانی این مسابقات که با حضور رضا شهیدیان معاون فرمانداری ویژه میناب،جعفر متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و دیگر روسای ادارات دولتی شهرستان در سالن ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی برگزار گردید در رده بندی دو تیم ورزش و جوانان و شبکه بهداشت به مصاف هم رفتند که این شبکه بهداشت بود که توانست با پیروزی در مقابل ورزش جوانان در جایگاه سوم قرار بگیرد .
در فینال نیز دو تیم اموزش و پرورش و هلال احمر در دقایق قانونی به تساوی رضایت دادند تا تیم قهرمان این دوره از مسابقات در ضربات پنالتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد و این تیم اموزش و پرورش بود که توانست ازضربات پنالتی بهتر استفاده نماید و قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شود.
در پایان و با حضور مسئولین حاضردر سالن ورزشی دانشگاه ازاد میناب جام های تیم های برتر اهداء گردید.
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

