نشست هیئت کوهنوردی استان با گروههای کوهنوردی و هیئتها ی کوهنوردی شهرستان های استان با همکاری گروه همگانی اداره کل ورزش وجوانان استان در مجموعه آموزش هفت تیربرگزارگردید.
به گزارش مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب:، نشست هیئت کوهنوردی استان هرمزگان که با حضور حاج احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سرکار خانم رقیه زاهدی نژاد رئیس گروه همگانی ونماینده اداره کل ،عامری مشاور مدیرکل،محمد مفضل رئیس هیئت کوهنوردی استان هرمزگان و روسای هیئت های کوهنوردی شهرستان های میناب،رودان ،قشم و برخی از گروههای کوهنوردی فعال استان، جهت هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص پیشبرد رشد و شکوفایی ورزش کوهنوردی در استان در سالن آموزش مجموعه هفت تیر برگزار گردید.
حاج احمد مرادینماینده مردم در خانه ملت ضمن تبریک بمناسبت عید سعید قربان به حاضرین ،در خصوص ورزش کوهنوردی ونیاز به گسترش آن مطالبی ایراد نمود.
درادامه مجید زاهدی رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان میناب به همراه دیگر روسای هئیت های کوهنوردی شهرستانهای استان و گروه های کوهنوردی مختلف ،گزارشی ازعملکرد و برنامه های انجام شده وهمچنین برنامه های پیش بینی شده سال95هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان میناب ارائه نمود.
همچنین در پایان دراین همایش از هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان میناب به همراه 24نفراز اعضای تیم امدادونجات کوهنورد استان که با هیئت کوهنوردی استان هرمزگان در جهت امداد و نجات همکاری داشته اند از سوی اداره کل ورزش وجوانان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

