
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب: ستار احمدی روابط عمومی هئیت فوتبال بخش سندرک در گفتگو با نمک پور مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میناب اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام فجر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سالن ورزشی چند منظوره فجر سندرک با حضور 8 تیم از روستاهای علی آباد ،سندرک،سیت،بنهکان،سرمازغ،چراک،گونر و سفید کوه به صورت گروهی در 2 گروه 4 تیمی از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز گردید که در مرحله اول این دوره از مسابقات سفید کوه ،سندرک،چراک و سرمازغ تواستند بعد از شکست حریفان خود به یک چهارم نهایی صعود نمایند.
در ادامه این دیدارها سفید کوه و چراک به مصاف هم رفتند که سفید کوه توانست 3بر1 از سد حریف عبور نماید و به فینال راه پیدا نماید.
در دیگر دیدار دو تیم سرمازغ و سندرک در مقابل هم قرار گرفتند که این سندرک بود که توانست با شکست حریف خود در فینال به مصاف سفید کوه برود.
احمدی روابط عمومی هئیت فوتبال سندرک در ادامه بیان داشت: در فینال این مسابقات که با حضور جواد نظامی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش و دیگر مسئولین محلی ، دولتی و علا قمندان به ورزش دراین بخش به همراه بود تیم سندرک در فینال توانست 3بر2 سفید کوه را با شکست راهی خانه نماید.
در رده بندی نیز چراک و سرمازغ با هم به رقابت پرداختنئد که در پایان وقت قانونی این دیدار 2بر2 به اتمام رسید و این ضربات نفس گیر پنالتی بود که تیم سرملازغ را با به ثمر رساندن 3پنالتی توسط عباس درستکار،ابراهیم مهدی زاده و ابوطالب افضلی در مقابل تنها پنالتی حریف که توسط حسن رئیسی نواخته شده بود به پیروزی رساند و تیم سندرک جشن قهرمانی جام فجر فوتسال بخش سندرک را در این سالن بگیرند.
برچسبها: نمکپور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مین

