دانش آموزان مینابی در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی مقام اول را در مجموع رشته های مختلف کسب کردند. ...
به گزارش روابط عمومی ادراه ورزش و جانان شهرستان میناب:
امیر مهدی حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب ظهار کرد: تعداد ۱۲۰ دانش آموز برتر قرآنی دختر وپسر به مسابقات قرآن،عترت و نماز استان که در بندرعباس برگزار شدند.
وی افزود:از این تعداد ۱۹ نفر رتبه اول،تعداد ۲۸ نفر رتبه دوم و ۱۴ نفر حائز رتبه های سوم استان هرمزگان شدند که در مجموع با کسب امتیاز ۲۴۹ و جمع کل رتبه ۶۱ دانش اموز ورزشکار مینابی توانستند مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود نمایند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب افزود: مرحله استانی سیوششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در سطوح متوسطه اول و دوم ویژه دانش آموزان دختر و پسر با حضور شهرستانها ومناطق آموزش و پرورش استان هرمزگان در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، اذان، مداحی، تفسیر نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و انشای نماز در بندرعباس برگزار شد.
وی برگزاری این مسابقات را باعث ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و گفت: نشر معارف قرانی در بین احاد مردم می تواند حرکتی بی نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد.
وی از تلاش ها و حمایت های مجموعه آموزش و پرورش میناب برای برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی دانش تشکر کرد و کسب این افتخار ها به این دانش آموزان ورزشکار و خانواده این ورزشکاران تبریک گفت.
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

