
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب؛مهرداد میری رئیس هئیت شطرنج شهرستان میناب در همین رابطه و در گفتگو با مسئول پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت:مسابقات شطرنج لیگ باشگاههای استان هرمزگان که از تاریخ ۲۲لغایت ۲۳اسفند ماه در خانه شطرنج استان هرمزگان و زیر نظر هیئت شطرنج استان برگزار می گردد حضور دارند.
وی تاکید نمود:در این دروه از مسابقات تنها دو نماینده شطرنج شهرستان میناب تیم مقاومت بسیج و تالارقصر فردوس این شهرستان هر تیم متشکل از پنج بازیکن در این تورنمنت شرکت خواهند نمود و با تیم هایی ازسراسر استان ؛تيم آرين مهر بندرعباس؛فولاد هرمزگان جنوب؛منتخب نابینایان هرمزگان؛هنرجویان کلاس قهرمانی؛تيم بنادر و دريانوردي بندرلنگه ؛تیم موسسه حقوقی دال از بندرعباس به مبارزه خواهند پرداخت.
مهرداد میری در ادامه و پایان گفت:تنها مشکل پیش روی هیئت شطرنج شهرستان تامین اسپانسر برای تیمهای حاضر در این دوره از مسابقات می باشد که امیدواریم با رایزنی هایی که انجام شده بتوانیم با تامین مالی این اعزام و اسپانسر مورد نظر در مورد مقرر بدون دغدغه دو نماینده شهرستان میناب را راهی این مسابقات نماییم.
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

