
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب:مهدی بهادری دبیر هیات دو چرخه سواری شهرستان میناب در همین رابطه و در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت: هئیت دوچرخه سواری شهرستان هر شب رکاب زنی شبانه را در سطح شهر میناب و روستاهای نزدیک به شهر میناب را در دستور کار این هئیت قرار داده که نخستین برنامه هئیت به مسافت 30 کیلومتر از میدان فرمانداری سابق تا پارک دانشجو و بالعکس با طراوت خاصی برگزار شد که در این برنامه بیش از 20 رکاب زن و علاقمند به دوچرخه شرکت نموده بودند.
دبیر هیات دو چرخه سواری شهرستان میناب در ادامه گفتگو گفت : هئیت دوچرخه سواری شهرستان با علاقمندی رکاب زنان علاقمند به دوچرخه سواری شهر میناب با هدف توسعه ورزش دو چرخه سواری و ترویج ورزش همگانی را در اهم برنامه های هئیت قرار داده.
دبیر هیئت دوچرخه سواری شهرستان میناب اظهار داشت: این دوچرخه سواران از تمام قشر های جامعه می باشند.
وی در پایان افزود: دوچرخه سواران مینابی مسافت 20 کیلو متر را در نخستین برنامه این هئیت رفت و برعکس رکاب زدند.
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

