به گزارش روابــــــــــط عــــــمومی اداره ورزش و جوانان شهرســتان مینـــــــاب: هئـــــــــیت والیـــــــبال شهرستان میناب در بستک جام سومین دوره یادواره شادروان دهباشی را به میناب اورد.
در همین ارتباط سید مصطفی مظلوم رئیس هئیت والیبال شهرستان میناب در گفتگو با مسئول پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت: سومین دوره والیبال مرحوم دهباشی به میزبانی شهرستان بستک و با حضور تیم های از شهرستان میناب،حاجی آباد ،بستک و هئیت والیبال داراب از استان فارس در خانه والیبال این شهرستان به صورت دوره ایی برگزار که در پایان هئیت والیبال شهرستان میناب با پشت سرگذاشتن 3 حریف قدر خود در این تورنمنت توانست کاپ قهرمانی را از شهرستان بستک به میناب بیاورد.و میزبان مسابقات در جایگاه دوم و تیم میهمان داراب استان فارس نیز در جایگاه سوم این رقابتها قرار گرفت.
برچسبها: نمک پور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان می

