مسابقات دوچرخه سواری به مناسبت هفته دولت در روستای کرد رضوی بخش بندزرک شهرستان میناب با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان میناب:به مناسبت هفته دولت با همکاری اداره ورزش وجوانان بخش بندزرک بخشداری بندزرک ،دهیاری روستاهای اسلام آباد وکردر رضوی به میزبانی روستای کردر رضوی در بخش بندزرک مسابقات دوچرخه سواری به مناسبت هفته دولت به کار خود پایان داد
در این دوره مسابقات این شرکت کنندگان از دو روستای کردر رضوی و اسلام آباد بخش بندزرک توانستند این عناوین برتر را به دست بیاورند
مقام اول؛ رضا زارعی فرزند مختار از روستای کردر رضوی
مقام دوم: محمدعلی محمدی فرزند احمد از روستای کردر رضوی
مقام سوم محمد حسین دادی زاده فرزند حسین از کردر رضوی
در پایان که با حضور بهنام فر سرپرست اداره ورزش وجوانان بخش بندزرک،اعضاء شورا و دهیاران ورزش دوست روستاهای یاد شده همراه بود به نفرات برتر وجه نقد ۱۰۰هزارتومنی و به تمامی دیگر شرکنندگان وجه نقد ۵۰ هزار تومنی مشترکا توسط دودهیاری اسلام آباد و کردر رضوی اهدا گردید
در حاشیه این مسابقات: بهنام فر سرپرست اداره ورزش وجوانان قدردانی و تشکر از بخشدار محترم بخش بندزرک آقای اسدپور که همیشه یارو یاور ورزش و این اداره در بخش بندزرک بوده اند تصریح کرد؛ از دهیاران عزیز و ورزش دوست و زحمتش کش روستاهای کردر رضوی حاج شهریار ذاکری و اسلام آباد آقای فخرالدینی نیز که همیشه از ورزش روستاهای یاد شده جهت نهادینه کردن ورزش همگانی در کنار این ادار ه بوده اند تشکر و قدردانی می نمایم

